SYMBOLICZNA CEREMONIA ŚLUBNA W NAJMNIEJSZYM KRÓLESTWIE ŚWIATA – NA WYSPIE TAVOLARA
OFERTA 2024
Ślub to szczególne wydarzenie, które każda para chce przeżyć w niepowtarzalny sposób. Jeśli tak jak my kochacie włoskie klimaty, marzy Wam się otoczenie jak z raju, chcecie rozkoszować się pysznym i naturalnym jedzeniem, wybór jest prosty – ślub na Sardynii!
PRZYKŁADOWY PLAN CEREMONII NA WYSPIE TAVOLARA I APERITIF NA WYSPIE MOLARA
Aby uczynić to wydarzenie jeszcze bardziej niezwykłym, zorganizujemy dla Was ceremonię w najmniejszym królestwie świata – na wyspie Tavolara. Historia wyspy zachwyca, aktualnie zamieszkuje tam jedynie kilkanaście osób, a jej długość to zaledwie 5 kilometrów. Gwarantujemy tu niezapomniane chwile!
- ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO I PODPISANIE DOKUMENTÓW W URZĘDZIE W OLBII
Urząd w Olbii nie zezwala na zawieranie związku małżeńskiego poza urzędem. Zawarcie związku małżeńskiego odbędzie się więc w urzędzie w obecności urzędnika państwowego w godzinach porannych od poniedziałku do piątku. Podczas ślubu obecny będzie nasz tłumacz języka włoskiego dla polskiej pary, co jest wymogiem przy organizacji ślubu dla obcokrajowców. Zajmiemy się organizacją wszelkich formalności- dostaniecie od nas listę niezbędnych dokumentów, które przekażemy urzędowi, by mógł ustalić termin zaślubin.
- TRANSFERY NA WYSPY MOLARA I TAVOLARA PRYWATNYM RIBEM
Drogę morską w obie strony pomiędzy wyspami przemierzymy prywatnym ribem Black Shiver o długości 12 metrów, łódź prowadzona przez wynajętego skippera. Przewidziana trasa: Porto San Paolo – wyspa Molara – wyspa Tavolara – Porto San Paolo.
- POPOŁUDNIOWY APERITIF NA PRYWATNEJ WYSPIE MOLARA
Wyspa Molara jest prywatną wyspą, która wymaga pozwolenia i dokonania opłaty za zejście na jej teren. Na wyspie znajdują się cudowne, naturalnie utworzone baseny. Tutaj odbędzie się aperitif z przystawkami finger food. Miejsce zostanie pięknie przyozdobione – poduszki, śródziemnomorskie kwiaty, sardyński styl morski.
Wynajęty prywatny serwis z kelnerem zadba o każdy szczegół i najwyższą jakość obsługi, podane zostaną wyśmienite przystawki mięsne i rybne w formie bufetu, woda, napoje bezalkoholowe, świeżo wyciskane soki, prosecco Valdobbiadene z najwyższej półki lub inne według Waszych referencji.
- SYMBOLICZNA CEREMONIA – ŚLUB NA PLAŻY I KOLACJA NA WYSPIE TAVOLARA
Miejsce ceremonii zostanie udekorowane łukiem z kwiatów lub trójkątem z drewna z kwiatami, przyozdobione krzesła dla gości, stół dla Pary Młodej, bukiet dla Panny Młodej i druhny, kwiaty na stoły, butonierka dla Pana Młodego. Ceremonię przeprowadzi nasz wynajęty urzędnik. Duży stół lub stoły przeznaczone na ceremonię będą znajdować się zaraz w pierwszej linii przy plaży. Dodatkowo istnieje możliwość spersonalizowanych dekolacji na plaży lub lounge obok restauracji, jak lampiony, świece, dodatkowe poduchy itp.
Kolacja odbędzie się w Restauracji La Corona na wyspie Tavolara. Do wyboru menù morskie Gourmet składające się z 5-ciu dań lub menù morskie Gran Gourmet z 7-miu dań, w cenie również woda, napoje bezalkoholowe, kawa, digestiv, lokalne wino białe i czerwone. Dostępne kilka menù, również spersonalizowane przez Was – dania wybrane z karty restauracji. Dodatkowo możliwość zamówienia talerz surowych owoców morza – ostrygi, krewetki, tatar rybny i inne.
Dla dzieci dostępne dedykowane menù 3-daniowe – spaghetti z sosem pomidorowym lub sosem ragù, kotlet z kurczaka i tradycyjne lody ręcznie produkowane.
REKOMENDOWANE PRZEZ NAS TERMINY TO CZERWIEC, LIPIEC, WRZESIEŃ ORAZ PAŹDZIERNIK.
PRZYKŁADOWA WYCENA DLA 9 OSÓB DOROSŁYCH I 3 DZIECI – ok. 13.500,00 EUR:
- zawarcie małżeństwa w urzędzie w Olbii, podatki – ok. 300,00 EUR
- wynajęcie riba wraz ze skipperem – 350,00 EUR
- wynajem wyspy Molara na aperitif – 1.000,00 EUR
- aperitif na wyspie Molara – 900,00 EUR
- dekoracje na ceremonię na wyspie Tavolara w zależności od dekoracji – ok. 1.500,00 EUR
- symboliczna ceremonia na wyspie Tavolara, urzędnik, rezerwacja – od 2.500,00 EUR
- kolacja menù morskie Gourmet 5 dań – 130,00 EUR/od osoby
- kolacja menù morskie Gran Gourmet 7 dań – 160,00 EUR/od osoby
- menù dedykowane dla dzieci – 35,00 EUR/od osoby
- tort weselny + prosecco Valdobbiadene do tortu – 250,00 EUR
- zespół muzyczny na żywo lub DJI + SIAE – 1.500,00 EUR
- skrzypaczka lub saksofonista w trakcie zaślubin – 250,00 EUR
- organizacja całego wydarzenia – 2.440,00 EUR
Możliwość zorganizowania dodatkowych usług:
- fotograf w zależności od pakietu – od 700,00 EUR
- fryzjer z próbnym uczesaniem – 200,00 EUR
- makijażystka – od 150,00 EUR + koszty dojazdu
Naszą misją jest pomoc w spełnianiu wakacyjnych marzeń, dlatego oprócz organizacji zaślubin, oferujemy kompleksową organizacją całego Waszego wyjazdu. Wśród oferowanych przez nas usług znajdują się:
- przedstawienie najkorzystniejszych połączeń promowych lub lotniczych,
- wykup potrzebnych biletów,
- transfery z/na lotnisko oraz na innych trasach,
- przedstawienie najkorzystniejszej oferty wynajmu samochodu oraz rezerwacja auta,
- najlepsze oferty hoteli, apartamentów i willi,
- lokalna asysta w języku polskim.
Nie znalazłeś/aś powyżej interesującej Cię usługi? Skontaktuj się z nami bezpośrednio i poinformuj o swoich oczekiwaniach, a my zadbamy, by zostały one spełnione!
W celu otrzymania szczegółowych informacji prosimy
o wypełnienie formularza lub kontakt z biurem.
+48 517 417 659, info@wakacjenasardynii.pl